dinsdag 28 oktober 2014

Uitstel

Voor de mensen die alleen op dit blog geabonneerd zijn en het dus nog niet weten: de reis is uitgesteld. Op dit moment lig ik in het ziekenhuis met een lelijke wond aan mijn been. Zo lelijk dat de huid afgestorven was en geopereerd moest worden. Even dacht ik nog dat ik wist welke datum ik dan wel zou gaan. Maar inmiddels heb ik besloten de situatie te accepteren zoals die is: niet te voorspellen. Twee maal per dag kijken de verplegers ernaar en rapporteren dat aan de chirurg. Die weet ook niets meer te bedenken dan "afwachten maar".

Dus doe ik dat. Ongetwijfeld komt het tot een goed einde,ik weet alleen niet wanneer. Verder blijf ik positief en laat me niet uit het veld slaan. Voor wie me desondanks wil volgen, ik schrijf op hier.Daar kun je je ook aanmelden met je email.

Hopelijk heel gauw tot ziens hier, want dat betekent dat ik eindelijk op reis gegaan ben ;-) Tot later! Fornjato!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten