donderdag 4 december 2014

01 Bericht uit de bush

Als ik moet wachten tot ik tijd en energie heb om netjes te schrijven op mijn laptop, dan kan het nog wel even duren. Dus dan maar -luxe!!- op myn GSM intikken hoe het gaat.
Zit in de Roundhut naast een roestig olievat dat dienst doet als 'breakfast table'. Lamin is de muren aan het 'white washen', Marena is de buitenkant aan het pleisteren, Tapha is de kids aan het terugbrengen want bang voor onze hond Sally. Bubacar en Seeny zijn de bush met een kapmes een kopje kleiner aan het maken. En ik? Ik zit hier me dus rustig te houden. Elke ochtend verzorg ik netjes de wond die nu bijna dicht is. Sexy steunkousen er over aan en proberen niet teveel te belasten.
Het is heerlijk terug te zijn. En tegelijkertijd net of ik niet weg geweest ben. Het is niet heet - koud zeggen ze hier - en prima uit te houden.
Ik hou het kort want schrijven via een app is heel anders dan verantwoorde stukjes maken.
Ik hoop dat dit zo online gezet wordt ;-) Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten